Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 10:34:58 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/02581 
aadressile Harju maakond, Kose vald, Habaja alevik, Habaja-Prügimäe tee L1// 
L2// Keskuse// Kooli tee// 3// Kose maantee L1// Metsa tee// Sipasoo tee// 
Traadi// Viira// Ülepumpla tee// L1// Ojasoo küla, 14 Kose-Purila tee// Äksi 
küla (HABAJA PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26921395>  (menetlus nr: 
420768), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR SEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister